• به نام اهورامزدای یکتا

     

    کتاب ریاضی عمومی یک نوشته استاد ژینوس نظری; کتابی ست آموزشی به فرم خودآموز و مناسب برای دانشجویان رشته های مهندسی وعلوم پایه است.

    تمامی فصلهای کتاب با نگاه موشکافانه به کتابهای رفرنس و اساسی سیلورمن ; لیتهلد ; توماس و استوارت است که در تمامی دانشگاه های معتبر جهان به دانشجویان رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه تدریس میشود.

    از این رو این کتاب; شامل نوشتاری آموزشی و کامل و قابل تدریس در جایگاه کاب مرجع; برای تمامی دانشجویان مقطع لیسانس در رشته های مهندسی و علوم پایه به شمار میرود.

    سبک نوشتار کتاب بسیار روان و قابل فهم بوده که همراه با مثالهای بسیار با حل کامل و تشریحی; منجر به آسودگی خاطر دانشجویان در یادگیری ریاضی پایه دانشگاهی; و یاری کننده استادان گرانقدر درس ریاضی برای تدریس و معرفی کتابی مناسب و قابل فهم برای دانشجویان ترم یک ست.

    مثالهای کتاب از روش; آسان به سخت; بگونه ای طراحی شده است که دانشجو به راحتی میتواند با خواندن متن کتاب و حل مثالها; با نگاه به روش حل استاد ژینوس نظری; بر تمامی فصلها اشراف کامل یابد.

    از این رو من در جایگاه یک دانشجوی رشته مهندسی; این کتاب ارزشمند را به تمامی عزیزانم که علاقمند به یادگیری ریاضی پایه دانشگاه هستند; توصیه مینمایم.

     

    با ابراز ارادت و ادب خدمت استادان عزیز و گرانقدرم

    بویژه استاد ژینوس نظری که در آموزش و یادگیری درس ریاضی; مدیون مهر و تلاش ایشان هستم.

       

     

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 7
  • به نام اهورامزدای یکتا

    این کتاب دربر دارنده حقایق پشت پرده دسیسه های بانکهای بزرگ بین المللی و دلیل ارایه دلار در جایگاه ارز بین المللی ست.

    هرچند نویسنده با قلمی رسا تلاش در نگارش حقایق در فرم داستانی دارد اما هرگز از بیان حقایق خودداری ننموده و تا جای ممکن با بیانی روشن و بی پرده به افشای حقیقت پرداخته است.

    من این کتاب را به تمامی عزیزانی که در جستجوی حقیقت پشت پرده دسیسه های جهانی هستند پیشنهاد میکنم.

    امیدست که خرد روشنگر راهمان باشد

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 9