• کتابی که در دست دارید، حاصل سال ها مطالعه و تحقیق در زمینه یادگیری مجموعه کامل لغات ضروری و کاربردی در زبان انگلیسی می باشد. از این رو، این کتاب، یک منبع بسیار مفید برای یادگیری لغات پرکاربرد زبان انگلیسی است و به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی به فراگیری آن ها بپردازید. از کلیدی ترین نقاط قوت این کتاب می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

    • مجموعه ای کامل از لغات ضروری برای مهارت های 4 گانه زبان انگلیسی: این کتاب شامل لغاتی است که برای مهارت‌های خواندن، نوشتن، گفتاری و شنیداری در زبان انگلیسی بسیار ضروری بوده و به شما کمک می‌کند که این مهارت‌ها را خیلی بهتر و سریع بیاموزید.
    • مناسب برای دانشجویان درس انگلیسی عمومی و داوطلبین آزمون های بین المللی: این کتاب برای دانشجویان درس انگلیسی عمومی درتمامی رشته های تحصیلی و همچنین داوطلبین آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل بسیار مناسب است و شامل لغاتی است که در این آزمون‌ها به کار می‌روند. با مطالعه این کتاب، از مراجعه به منابع دیگر بی نیاز خواهید شد.
    • تلفظ دقیق هر لغت: در این کتاب، تلفظ دقیق هر لغت، با توضیحاتی کامل به همراه آوا‌های لازم آورده شده است تا شما بتوانید بهترین تلفظ را برای هر لغت یاد گرفته و در مکالمات خود از آن استفاده کنید. با اینکار، در زمان خود برای مراجعه به منابع مختلف و یادگیری تلفظ صحیح لغات، تا حد زیادی صرفه جویی می کنید.
    • مترادف های بسیار دقیق برای هر لغت: یادگیری مترادف های صحیح، نقش بسیار تعیین کننده ای در افزایش سطح دانش زبان فراگیر بازی می کنند. در این کتاب، مترادف‌های بسیار دقیقی برای هر لغت نیز آورده شده است که به شما کمک می‌کند که از این لغات بهترین استفاده را در نوشتن متن‌ها و مکالمات خود داشته باشید.
    • مثال های مناسب برای هر لغت: در این کتاب، برای هر لغت، مثال‌های کاربردی در قالب جملات متعدد، ارائه شده است.
    لازم به ذکر است که نگارش و تلفظ هر واژه براساس British English می باشد.

     

    با آرزوی موفقیت. دکتر امین زاده شیرازی

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 6