• و این بار تجربه حسرت و افسوس و یکباره اومدن عشق به زندگی که با خودش شجاعت، زندگی و زنده بودن میاره.

    مدلین ویتی پیر دچار بیماری شده که بهش اجازه بیرون رفتن از خونه رو 17ساله تمام نداده..‌. 

    ممکنه به هر چیزی حساسیت داشته باشه و یه باکتری ساده اون رو از پا در بیاره اما خب آشنا شدن با پسر جدیدی که به همسایگی اونها میاد، اتفاق جدیدیه که زندگی جدیدی رو هم برای مدلین میسازه. 

    این کتاب با ترکیب خلاقیت نویسنده، حس حسرت و امید، عشق و شجاعت، زندگی و ریسک پذیری رو یادآوری می‌کنه و زنده بودن و زندگی کردن توی هر حال و شرایطی رو بهتون یاد میده.:)

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 12
  • همه چیز همه چیز و یکباره همه چیز یه دروغ بود!
    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 9
  • کتاب سم هستم، بفرمایید‌، رمانی عاشقانه که احساسات شما رو به کل درگیر خودش می‌کنه. به فراز و فرود می‌بره و توی داستان غرق می‌کنه. از نظر من این کتاب فقط یک شگفتی برای خوانندش داره و بقیه کتاب رو برای تموم کردنش می‌خونید اما در مسیر، لحظات خوب و بدی رو پشت سر میزارید و با داستان و شرایط سختِ شخصیت اصلی همراه میشید. یک جاهایی غم از دست دادن عزیزان رو مزه مزه میکنید و یک جاهایی موقعیت جذابِ داستان رو تصور میکنید. در آخر باید بگم اگر به دنبال کتاب های رمانتیک و احساسی هستید که ایده‌ی نو با خودشون داشته باشند این کتاب توصیه میشه.:)

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 18
  • سم هستم، بفرمایید تصور کنید به یکی از عزیزانتون که تازه از دست دادید زنگ میزنید و اون شخص تلفن رو جواب میده!
    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 10
  • 15 واحد از یه آپارتمان و هر واحد با داشتن داستان منحصر به فرد خودش، شعری در بر داره‌. موضوعات مختلف، اتفاقات مختلف. با اینکه که به شدت شعرا کوتاهه اما هر کدوم شما رو با خودش به اتفاق اون واحد می‌بره و چیزی رو درمورد زندگی گوشزد می‌کنه که بستگی به نوع دیدگاه شما داره. 

    سریع تموم میشه و ایده کار و خلاقیت کتاب دوست داشتنیه‌ و حرفای نویسنده به صورت صریح بیان میشه هرچند برای تصویرگری و درک تصاویر باید چند تا چشم و مغز دیگه هم پیدا کنید تا بتونین متوجه بشید هرچند خودم متوجه نشدم اما منحصر به فرد بودنش در چشمم جا گرفت. 

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 13