معرفی کوتاه

davood mahzadeh

روان شناس و هنر درمانگر کودک و نوجوان. نویسنده و محقق؛ ساکن در تهران

امتیاز: 265
سن گیسومی: 3 سال و 3 ماه
آخرین فعالیت: 9 ماه و 19 روز قبل
بیوگرافی

سوابق کاری
  • مرکز تومانیس ایران. کلینیک صوت درمانی دکتر مهناز استکی
    روان شناس و هنردرمانگر کودک و نوجوان
    1402/8 - مشغول بکار
    آموزش فرزندپروری مثبت به والدین. کشف استعدادها و توانایی های فردی و شغلی کودکان و نوجوانان. توانمندسازی نیمکره راست مغز
  • موسسه خیریه سوگ درمانی شروین
    روان شناس و هنردرمانگر کودک و نوجوان
    1400/8 - مشغول بکار
  • مرکز روان شناسی، آموزشی و پژوهشی تجلی مهر
    روان شناس و هنر درمانگر
    1397/5 - 1401/7
    روانشناسی کودک. هنر درمانی. مشاوره. تراپی. مشاوره خانواده. آموزش والدین. نویسنده و پژوهشگر. آموزش و تدریس.
  • مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان کودکان و نوجوانان مهر
    روان شناس و هنر درمانگر
    1394/1 - 1398/11
    روانشناسی کودک. هنر درمانی. مشاوره. مشاوره خانواده. آموزش والدین. نویسنده و پژوهشگر
تحصیلات
  • واحد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
    کارشناسی ارشد - روان شناسی
    1391/6 - مشغول به‌تحصیل
  • دانشکده هنرهای زیبای تهران
    کارشناسی - هنرهای تجسمی
    1366/6 - مشغول به‌تحصیل
آثار و دستاوردها
  • ناگفته هایی از کارلوس کاستاندا
    1401/6
    این کتاب
    شامل مجموعه ای از سخنرانی ها و مصاحبه های مطبوعاتی است که کارلوس کاستاندا پس از تصمیم نهایی خود مبنی بر منتشر کردن این دانش باستانی برای عموم مردم، در زمان و مکان هایی خاص، و فقط با برخی از مطبوعات به صورت غیر رسمی و بدون تبلیغات، عکاسی یا حتی ضبط صدا از دید همگان انجام داده است.
    همچنین سخنرانی هایی که به مناسبت نشر کتاب هایش در دانشگاه اوکلا و انتشارات ققنوس و ... ایراد شده اند، به ترتیب اولویت زمانی، از نشریات معتبر خارجی گردآوری و ترجمه شده اند. نکات ارزشمندی که 38 سال تلاش سالکانه و بی عیب و نقص او را توضیح داده و به طور مستقیم خواننده را از ابتدا تا انتهای مأموریت ارزشمند او آگاه می کند.
    این کتاب برای هر جوینده و علاقمند به این دانش باستانی و شگفت انگیز، تکانه ها و نشانه های ارزشمندی خواهد داشت که امید است سبب شود تا بال های ادراک ما را به سوی روزنه ها و شکاف های این جهان اسرارآمیز و سفر به بی نهایت بگشاید.
  • دانش خاموش
    1401/2
    دانش خاموش، از دیدگاه شهودی و فلسفی مردمان دانای مکزیک باستان، مجموعه کاملی از معرفت و آگاهی ناب و خالصی است که در وجود تک تک انسان ها بودیعه گذاشته شده و در دسترس همگان قرار دارد. ولیکن، انسان ها بخاطر عدم توجه به این هدیه گرانبها و تمرکز مداوم بر امور و تعلقات بیرونی دنیای روزمره، از آن بی بهره مانده و این موهبت، معمولاً هرگز کشف و مورد استفاده قرار نمی گیرد.
    این دانش، بخش مهمی از تکامل گونه انسانی از میان دیگر مخلوقات است. ماهیت حقیقی انسان که او را از دیگر موجودات ارگانیک و عالی تا حد زیادی مجزا و خاص می کند. دانایان باستان، باور داشتند که انسان اولیه، از این دانش بی بهره بوده و ذاتاً آن را دارا نبوده است، بلکه در یک دوره خاص از تکامل بشر، بوسیله روح، عقاب، آفریننده یا خدا به او القاء و انتقال داده شده است.
    از زمانی که انسان گرفتار جادوی سیاه و قدرت و جاه طلبی شد و نابودی زمین و کشتار حیوانات و طبیعت را آغاز کرد، و به جای توجه متعادل به زندگی درونی و بیرونی، در اسارت جلوه های ظاهری و قدرت درآمد، این دانش اصیل نیز، به سرعت رو به خاموشی رفت و از دسترس اندیشه سود جوی بشر پنهان شد.
    اما
  • مامان، بابا چرا حالم خوب نیست؟
    1400/12
    این اولین کتاب در حوزه روان شناسی است که به ریشه یابی و کشف مهمترین عوامل موثردر شکل گیری مشکلات و اختلالات روحی/ روانی کودکان و نوجوانان می پردازد. همچنین اولین کتابی است که روش های نادرست فرزند پروری والدین را که معمولا از گذشتگان به ارث رسیده را محکوم و رد کرده و در مقابل آن، سبک های ساده و نوینی را مطابق با نیازهای ضروری امروز فرزندانمان ارائه می دهد. این کتاب به گونه ای طراحی و نظم یافته که بتواند برای تمام افرادی که به هر نحوی با کودکان یا نوجوانان تعامل دارند مفید و قابل تأمل باشد. بخصوص برای والدین، مربیان، معلمان، روان شناسان، دانشجویان و حتی اساتید متخصص.
    بخش عمده ای از کتب پیشین در کشورها و زبان های گوناگون تنها به معرفی یا درمان اختلالات محدود شده اند و متاسفانه به موضوع مهم ریشه یابی و کشف چگونگی شکل گیری یک ویروس روحی/ روانی در کودکان یا بزرگسالان نپرداخته اند. این که چگونه، چرا و ازچه طریق کودکان رفتارهای منفی را می آموزند و چگونه والدین می توانند تنها با آگاهی و درک عمیق و صحیح از یک رفتار یا احساس منفی، از شکل گیری آن برای همیشه پیش گیری کنند.
  • هنر و شکوفایی مغز
    1399/10
    30 فعالیت تجسمی برای تقویت توانمندی ها و استعدادهای پنهان
  • درمان با اصوات هارمونیک
    1399/6
  • آموزش هنر درمانی
    1395/4
    آموزش هنر درمانی به روانشناسان، دانشجویان، مربیان و والدین
  • روان شناسی رنج
    1394/5
    بررسی ریشه های رنج انسان و آزادی از آن ...